آمار ورزشی - خوشکلترین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردی از قبیله خثعم نزد رسول خدا آمد و گفت : «منفورترین کار نزد خداوند چیست ؟».فرمود : «شرک ورزیدن به خداوند» .پرسید : «پس از آن چیست ؟».فرمود : «بُریدن از خویشان» .پرسید : «پس از آن چیست ؟».فرمود : «امر به منکر و نهی از معروف» . [.عبداللّه بن محمّد ـ به نقل از امام صادق علیه السلام ـ]
3  خوشکلترین  4

ورزشی (چهارشنبه 88/5/7 :: ساعت 7:27 عصر )
فدراسیون فوتبال اعلام کرد:
آرفی، حسینی و خلعتبری غایبان هفته اول لیگ برتر

خبرگزاری فارس: سازمان لیگ فوتبال اسامی محرومان لیگ برتر نهم را اعلام کرد.



  • کلمات کلیدی :
  • ¤ نویسنده: علی شعبانی


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    »» منوها
    [ RSS ]
    [ Atom ]
    [خانه]
    [درباره من]
    [ارتباط با من]
    [پارسی بلاگ]
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 0
    مجموع بازدیدها: 7299
     

    »» درباره خودم
     

    »» پیوندهای روزانه
     

    »»دسته بندی یادداشت ها
     

    »» آرشیو نوشته های قبلی
     

    »» لوگوی خودم
     

    »» اشتراک در وبلاک
     
     

    »» وضعیت من در یاهو